طاعون
كتاب ۲:
"طاعون" نوشته "آلبر کامو" ترجمه " رضا سيد حسيني"
به نظرم شبيه کوري ژوزه ساراماگو بود. شايد اگر اول طاعون روخونده بودم بعد کوري, از طاعون بيشتر خوشم اومده بود, اما الان کوري رو بيشتر دوست دارم.
يه جاي داستان سه تا از شخصيت هاي داستان در حال صحبت کردن در مورد ميزان مرگ و مير ناشي از طاعون در شهر هستند که يکي از اونها که دکتره, ميگه تا حالا از هر سه نفر، يکي به خاطر طاعون مرده , شانس زنده موندن ما ...
{ دکتر شما هم ميدانيد که اين تخمينها مفهوم ندارد. صد سال پيش يک اپيدمي طاعون تمام سکنه يکي از شهرهاي ايران راکشت بجز مردهشوي را که لحظهاي از کارش دست برنداشته بود.
+ نوشته شده در شنبه سی و یکم شهریور ۱۳۸۶ ساعت 7:13 توسط روناک
|
من روناك ياريان هستم. متولد 25/تير/61. چند ساليه از كتابهايي كه ميخونم پراكنده مي نويسم. يه روز تصميم گرفتم اينجا بنويسم تا كساني كه دوست دارند هم بخونند. از روي دست خانم مرضيه برومند يه تقلب هم كردم. هر مطلب، به اسم يه كتابه.